17



17 jävla månader, men dom här månaderna som har varit så underbara. Oförglömliga. 17 månader med dig. Honom jag vill ha över allt annat. Jag är så rädd att förlora dig, allt är för bra för att vara sant.
 Jag är inte världens bästa flickvän och det vet jag, men jag kan alltid göra mitt bästa och jag vill dig alltid gott hur mycket jag än säger att jag hatar dig.
Men det är bara ord, ord som gör att du ska komma till mig, krama om mig och säga att jag är den enda för dig, orden blir som ett rop på hjälp.


Kommentarer
Postat av: Anonym

är ni näck på bilden

2011-09-13 / 22:23:17
Postat av: chatrin♥

såååå fint :D

2011-09-19 / 18:28:58
URL: http://chatrinljungs.blogg.se/
Postat av: Sandra ♥

Hej sötnos!

Jag ska starta min egna webshop nu snart och jag vill ha lite tips ifrån er andra bloggare om vad ni skulle vilja hitta billigt och bra i en webshop :) Kan du ge mig lite tips? isf får du även en länk som tack!

Puss på dig!

2011-09-20 / 16:53:34
URL: http://saandriiiee.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback