Angående bloggen


Jag har kommit in i en svacka där jag tycker det är jobbigt att blogga. Jag orkar inte ha ångest över att jag inte bloggat, jag orkar inte hela tiden tänka på "bloggmaterial, dvs bilder".

Jag har hört ett flertal gånger om hur min design ser ut i mobilen, och jag vet att det är svårt att läsa. Det ska fixas!
Men det tar en sådan otrolig tid, jag har inte tid att sitta flera timmar för att fixa en design till personer jag inte ens känner. Jag har inte tid att lägga ner timmar jag inte har för att blogga. Eller snarare vill jag inte lägga ner timmar på bloggen, som jag känner att jag kan göra något annat med.

Samtidigt som jag absolut inte vill lägga ner bloggandet, för jag vet hur otroligt mycket jag kommer sakna det. Jag har nämligen hamnat där en gång. Jag tänker nu totalt låta bli att blogga i en vecka (några tidsinställda kommer), för att se hur mycket tid jag har kvar, om jag kommer sakna det osv. Men nu har jag en fråga.

Är det bättre att jag lägger mig på latsidan, alltså bloggar 1 gång / varannan dag, eller lägga ner bloggen helt? Vill gärna höra eran åsikt om saken. Det är trots allt ni som får mig att stanna.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sluta intec! Gillar din blogg starkt

2012-04-01 / 18:30:46
Postat av: josefin

Lägg aldrig ner bloggen!! :)

2012-04-02 / 21:54:35
URL: http://juzzisfoto.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback