I miss


Jag har aldrig saknat att blogga så mycket som jag gör för tillfället. Jag tittar tillbaka och börjar gråta. Vet inte om jag ska vara lycklig för vad jag var med om, eller ledsen för vad jag går igenom. Men en sak vet jag. Jag har aldrig varit så ensam som jag är nu. Jag känner mig så tom, mina dagar flyger förbi, jag ligger efter i skolan, men kan inte koncentrera mig. Mina tankar gör mig galen, jag blir galen på mig själv. Jag vet inte vem jag är längre, allting har blivit fuckt up. Det är mitt fel, ingen annans. Men jag har kommit till den delen i livet då man borde släppa taget och gå vidare. Jag har insett fakta, jag vet vad som borde göras, det gör bara så jälva ont. Jag har aldrig gjort det här förut, allting är så nytt. Jag vet inte hur eller vad jag ska göra. Och med det faktum att jag ska göra det här helt ensam gör mig rädd. Jag saknar det jag hade förut, med allting. Jag saknar att gå i sjuan, åttan och nian. Jag saknar det jag hade med Rasmus, jag saknar mina vänner och hur min vardag såg ut. Men jag vet att allting som händer har en mening. Allting sker av en anledning.

And even if it hurts, I don´t think we're meant to be together right now.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vet att du inte vill prata om det och därför skriver jag det här utan att skriva namn och utan att vela ha ett svar, du förstår ändå.
Jag kan inte säga att jag vet hur du mår, hur du känner eller vad du går i genom men jag kan säga annat. Jag har haft precis samma tankar i mitt huvud under flera veckor, jag har också undrat om jag gjort rätt val även fast jag visste innerst inne att det var de som behövde göras, jag har också känt mig så oändligt ensam och jag har också velat spola tillbaka tiden. Två månader har gått nu och om bara några dagar skulle vi haft ett år och jag känner mig fortfarande ensam och jag funderar fortfarande på om jag valde rätt. Det är bara att härda ut, gråta och sakna och försöka göra allt som man har saknat så mycket. Är det fel så kommer du på det. "Är något menat att bli så blir det tillslut så"

2012-10-16 / 20:42:59
Postat av: ~ L I N N ~ 

Delta gärna i min tävling där du kan vinna ett smycke från parati.se (suuuuper enkla regler!!) :-D
Direktlänk -> http://linnhahne.blogg.se/2012/october/tavling-vinn-smycke.html#comment

2012-10-21 / 12:21:48
URL: http://linnhahne.blogg.se
Postat av: EMMAS!

Kul att du är med :D

2012-12-13 / 14:47:16
URL: http://eemma.se/
Postat av: EMMAS!

Kul att du är med och tävlar :D

2012-12-16 / 15:52:27
URL: http://eemma.se/
Postat av: Sotnosen!

Kikar in och önskar dig ett Gott Nytt År! ;)

2012-12-31 / 08:40:09
URL: http://lillgrodanskrypin.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback