nu har jag öppnat mig för mycket


Vilket liv jag har införskaffat, bli fet = få ångest = äta ännu mer..
Imorgon tar jag och mitt feta ashel oss ner till gymmet och blir av med lite övrligt som egentligen inte ska finnas där, usb-minne letande på stan, en riktigt lång dusch och en ännu längre sovmorgon.


jag älskar er så oerhört mycket, hur lite det än märkts, hur dåligt jag än visar det.
Det är svårt att hålla ihop sex stycken, alla tänker och tycker olika och det är mer än svårt att hålla kontakt med alla, men jag är oerhört glad över att jag överhuvudtaget fick chansen att lära känna er, att faktiskt få den chansen måste man fan ta vara på. Alla kan inte vara samt, det går inte. Omöjligt. Men alla kan försöka.
Jag ska ha min chans, och jag ska ta vara på den.

'When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile'


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback