visste du?




- Jag är inte mycket för choklad, jag äter bara när jag får riktiga sug, vilket inte händer ofta.

- Jag hatar kakor. Förstår mig inte på folk som är "kakmonster" och äter kakor hela tiden.

- Jag hatar att låna ut saker nuförtiden, pengar som kläder. Det handlar inte om att jag är "fattig" och vill ha tillbaka mina saker, utan tilliten jag visar när jag lånar ut saker men inte får tillbaka dom. Jag menar, tro inte att ni kan komma och låna någonting igen.

- Jag har lätt för att plötsligt börja avsky någon. Jag har två, kanske tre personer jag går och stör mig på dygnet runt. Som jag har i huvudet såfort jag ser/hör namnet eller personen. Det värsta av allt är att dom inte har en jävla aning om det.

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback