Svar på tal






Det jag ville komma med texten var att det handlar inte om att börja träna stenhårt för att gå ner i vikt, utan att acceptera hur man ser ut och att alla är unika. Självklart finns det alltid något och klaga på, men det behöver inte betyda att jag ska gå och störa mig på min rumpa.

Men till din fråga, det absolut bästa jag kan rekomendera för en rumpa är att GÅ. Gå överallt, gå till skolan istället för att ta cykeln, gå till gymmet och kör lite spinning. Jogga är också ett bra sätt för att röra på sig och man får absolut en fastare rumpa. Gymma en till två gånger i veckan och träna rumpan där, det räcker gott och väl för att bilda en fin rumpa om du går varje dag, vilket absolut inte är särskillt ansträngande.
Lycka till nu!

Här är två övningar du kan göra på gymmet!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback