så omedvetande


Sitter hemma hos mig med världens finaste kille liggande i min säng, ska när som helst krypa ner till honom och mysa.

Jag tänke bara dela med mig av min posetiva energi jag har just nu & hur glad jag är över livet.  Jag är en sådan människa som ser allt negativt framför allt posetivt, trots att det finns mer av det posetiva. Jag inser inte hur bra jag har det. Jag har världens bästa vänner, världens finaste pojkvän och en mamma som alltid finns där för mig. Vad mer kan jag begära? Ändå blir jag sur och skriver fml på alla böcker för att jag hatar min historialärare, eller den dagen jag ville dö för att jag inte fick en tröja jag vill ha? Jag är stööööööööööörd


ni är iallafall så jääävla bäst


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback