Vad är ett löfte utan ärlighet?


Den här människan förändrade mitt liv, plötsligt började jag växa inom mig själv. Gick från ingen till en. Jag minns hur jag skämdes, jag ångrar det. Vill stå på mig. Ingen ska någonsinn få klanka ner på mig för de val jag gör. Vad skämdes jag för? De val jag gör har med mig att göra, ingen annan.

Den där dagen då det blev vi, 6 April. Jag gick så fort att jag fick håll, vågade inte springa för var rädd att du skulle se mig. Hem och skirva på facebook, ändra från singel till "förhållande". Var överlycklig, såhär sprattlig att jag inte visste var jag skulle ta vägen. Faktum är att några dagar innan hade jag önskat mig precis det här (klockan 22.22) och jag tror på det, jag önskar mig alltid något och faktum är att 4 av 5 gånger har det slagit in. Två dagar innan vi träffades den där dagen hade jag önskat mig att vi två skulle bli en.

Än idag när jag ligger här i sängen, 21 månader senare. Kan fortfarande få glädje skutt, när jag verkligen tänker efter kan jag börja gråta för du är så underbar. Glädjetårar. När du kommer till mig och förgyller mina dagar. Tittar på bilder på dig och saknar dig. Kärlek är jobbigt och det kommer alltid att vara det, en dag utan dig känns som en vecka. En vecka känns som en måndag och plötsligt blir allt jobbigt och jag ska klara mig själv, roa mig själv. Vem ska nu förgylla mina dagar i en vecka?

Allt jag ville säga var att jag älskar dig så otroligt mycket, och jag skulle göra allt för att få leva med dig resten av livet ♥


I don't have the time to hate people who hate me, because I'm too busy loving the people that love me


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback